Feyekum Arkadaşlarına elliyor hep zarar verme şeyinde öğretmeninden hep şikayet geliyor gösterisi var 2 hafta sonra oynamasın diyecem öğretmenine vala ne yapsam dinlemiyor bu ara çoğaldı iyice
Atlasligunler Feyekum sınıftaki herkes oynayıp onun oynamaması onu dışlanmış gibi hissettirmez mi? Artık büyümüş konuşup ceza verebilirsiniz. Cezadan kastım abur cubur yasağı gibi parka gitmemek gibi.
Feyekum Atlasligunler aynen parka indirmiyorum bu okul belediyenin yapamayanlari öğretmen oynatmayacak kızıyorum konuşuyorum yok yaaa ayni yine yapıyor