Berraa_54 Daha alalı bir ay olmadı abiye saten ve ben zayıf olduğum için olmadı yakıştırmadı kimse 38 bedendir biraz dar kalıptir 2 saat tek giydim hicbir sıkıntısı yoktur
Ozooo Berraa_54 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
1Umut Berraa_54 aslında elbise gayette yakışmış size,milletin dediklerini boş verin.Hayirli satışlar olsun 🤗
Bugleminannesi28 Berraa_54 bence çık yakışmış kuzum boyuna göre kiloda çok iyi asla alma veya verme ❣️
Tatlican Berraa_54 Yani fiyati 3binmi ama ister 1kere giy ister yarim saat giy bu artik 2.el yani sıfır fiyatindan düşük olmasi lazm
Tatlican Berraa_54 Kızzz boyuna göre iyisin bence millete bakip kilo alma .ben 170 boyla 42 kilo gezim yillarca .