Bende aynı sizin gibiydim 4.ay atağından sonra mahvolmuştum gündüz gece asla uyumayan bir çocuğum vardı,kucağımda uyutuyordum yatağına koyar koymaz uyanıyordu tükenmiştim artık geçer diye bekledim ama 6 aylık olduk hala aynı ve zombi gibi yaşıyordum ay o zamanları düşündükçe iyi atlatmışız diyorum😪 kendi kendine düzelmedi durum bizde uyku eğitimi aldık şimdi 11 aylığız şükür iyiyiz,kızlar inşallah sizin bebişlerin uykusu kendiliğinden düzelir 🥹