Bebeğim 4.5 aylık sanırım meme reddi yapıyor ne zaman emzirme pozisyonuna getirsem ağlıyor geri atıyor kendisini sağıp verdiğimde içiyor birde geceleri veya iyice acıkmış olursa o zaman içiyor acaba acıkmamış mı oluyor ondanmı içmiyor yoksa meme reddi mi meme reddiyse nasıl başedebilirim 🙏🏻😊