Cigdem61
Neden hemen kendinizi bukadar üzdünüz yani benimde oğlum 3 aylıkken emmeyi bıraktı doğduğundan beri süt+mama olarak ilerledik 2 aylıkken meme ve mama reddi başladı mama reddi hala devam ediyor asla uyanıkken yediremiyprum uykud a veriyorum bu ara uykudada kabul etmemeye başladı inanın bende çok kafaya takıyorum ama yani bence bu kadar da kafaya takılmamalı onlar daha minicik dediğim gibi hemen herşeye saldırmalarını bekleyemeyiz her çocuk farklıdır kıyaslama yapmayın sakın, benimde bebeğim asla öyle yemek görünce saldırmaz heycanlanmaz sadece kucağımda otururken çok nadir kaşığı takip eder okadar herşey yavaş yavaş olucak kendinizi bukadar üzmenin anlamı yok dün gayet yeterli yemiş yani bu şekilde devam edin bence