Aysegul60 konuşma kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Benim kızım 19 aylık. 2 kelimeli cümle kullanmaya başladı ama parka gittiğimizde eğer çocuk varsa uzunca bir süre kitleniyor, ya da salıncağa binip yine sadece çocukları izliyor. Kimse yokken sorun yok. Defalarca kayar, sallanır, parkın her köşesinde koşturur ama başka çocuk varken çocuğuma resmen bir şeyler oluyor. Otizm gibi bir şüphem yok çünkü ayına göre gelişimi çok yerinde. Sanırım oyun grubuna vs götürerek kalabalık ile kaynaştırmak gerekiyor.