elifminamom Kızlar merhabaaaa bir ay sonra işe başlıcam mecburum tayin istemem gerekiyor kızım 9 aylık olcak var mı tavsiyeleriniz ilk defa ayrı durcaz bu kadar 😞 alışır mı durur mu hiç bilmiyorum annem kayınvalidem dönüşümlü bakacaklar
Sahingiller_2 elifminamom sen de bendensin bacım. Benim de kadrom İstanbul’da eşim Urfa’da evim kurulu düzenim her şeyim Urfa’da. Ben Urfa’ya tayini isteyeceğim ücretsiz iznim ayın 9′unda bitti 3-4 günlüğüne ikiz çocuklarımı eşime bırakıp İstanbul’a gittim İlk defa bu kadar uzun süre ayrı kaldım çünkü normalde maksimum 3-4 saat tek ayrı kalmıştım daha önce. O kadar çok zor geldi ki bana. Ayın 10′unda yine bir haftalığına gideceğim ve tayin dilekçemi vesaire yazacağım zor oluyor ama yapacak bir şey de yok
elifminamom GezginPaNDa 8-15 olacak bir saat erken çıkıyormuşuz iki tarafa da alışkın aslında ama bensiz durmadı hiç yanlarında