K2C2 yadırgamak amacıyla söylemiyorum ama bu kadar basit şeyleri kafanıza takmayın ya çok normal çoğu cocuk böyle yapıyor benim kızım dahil balkonda kül gösterirdim parmağımı uzatır yine göster derdi çorabını tanıtırdım parmağımı uzatır göster derdi bunlar basit şeyler sıkmayın canınınızı