Anneler merhaba bebeğim şuan 5 buçuk aylık 8 kilo ,8 aylık olduğunda işe tekrar başlamak istiyorum sadece anne sütü alıyor şimdi işe başladığımda yeme düzeni nasıl olmalı ? 6. Aydan sonra ek gıda vs veren anneler nasıl oluyor saatler iniz nasıl ? Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim bir de yavaştan ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum bu aylarda geçen var mı ?