annaco Hasta oldu ve yeni iyileşti o sürede yemek yemedi hiç. Hala iştahsızlık devam ediyor hiç bir şey yemiyor. Çok üzülüyorum. Bugün tüm gün yediği şey irmik muhallebisi. Zorlamak istemiyorum. Ne yapacağım :(