Umutsuzluğa kapılmayın bence diğer arkadaşların dediği gibi emzirme danışmanı bulmanızı öneririm ben de eminim faydası olacaktır olmasa bile elinizden geleni yapmış olmanın verdiği rahatlıkla istediğiniz şekilde devam edersiniz bebeğinizi beslemeye 💃🏻 uykuluyken, sessiz sakin bir ortamda ya da duşta emzirmeyi deneyebilirsiniz bunlar daha önce duyduklarım ve bol bol su için dut kurusu kaynatıp için rezene vs süt artıran şeylerle ve tabiiiki pozitif düşünerek başarabilirsiniz kimseyi de umursamayın sizin bebeğiniz istediğiniz gibi hareket edebilirsiniz sağlıkla büyüsün inşallah 🌸