Damlabaran
Biz de 17 aya doğru gidiyoruz 16,5 aylığızz şu an
Bizde de iştahsızlık çok fazla ısrar etmiyorum ben, mesela 9′da kahvaltı hazırladım o an yemek istemedi mi ara ara tekrar yedirmeye çalışıyorum O da etkili oluyor, Bir de yemek seçmeye başladı sanki işine göre olunca yiyor bazen çok güzel yiyor bazen de hiç yemiyor yemediği zaman üstüne gitmemekte buldum ben çözümü ama nereye kadar böyle gideriz bilmiyorum Ben de fikir alayım