guzelgun Ayakta sallayıp gece uykusuna yatırdığınız bebeğiniz sabaha kadar uyuyor mu yoksa belli saat aralıkları uyanıyor mu
uykusuzluklarinanasi guzelgun oğlum uyuyor ama sizin bebeğiniz büyükmüş tabii ondan biz henüz 2 ay 4 günlüğüz ayakta sallayarak uyuyor.
birprensesanesi guzelgun bende ayagımda sallıyorum 10 da yatırıyorum sabah 8.30 da uyanıyor miniğim gece hiç uyanmıyor bu arada 6 aylığız
1cocuksevdasi guzelgun sizin bebek büyük benimkisi daha 5 aylık ayakta sallayınca saat 5 de ya da 3 de uyanıyor emiyor geri uyuyor emerek uyursa saat başı kalkıyor
guzelgun etuerk Aynen haklısın bizde bıraktık 5. Ayda şimdi 10. Aya girecek direniyor baya bi an tekrar sallasam hemen uyur mu diye düşündüm bu sefer uyanma riski var tekrardan gerek yok biz savaşmaya devam
etuerk guzelgun yok yok hazır bırakmışsınız başlama ilerde daha zor olur sizin için biraz direnir ama yine eski düzene alışır
minikadam22 guzelgun akşam 8 de sallıyor gece 1 kere uyanıyor 3-4 gibi mama yiyip yatıyor direkt sonra sabah 6 da güne başlıyoruz 7 aylığız sallanmasıyla derin uyumasının bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum