Merhabalar. 11 Bebeğim de tsh yüksekliği çıktı. Bir kaç aydır takipteydik fakat düşmeyince doktorumuz ilaca başladı. Tiroit bezi de sınırın en altındaymış yani küçükmüş bu ilerde büyüme de sorun oluşturabilir dedi. Acaba böyle bir durumla karşılaşan var mı?