6 ay 14 günlük olduk. Geçen hafta bizim için çok zor geçti bi an da huzursuzluk uykusuzluk kulak çekiştirme sürekli ağlama krizleri ateşlenme. Daha doğrusu ağlamaktan vücüt ısısı artış gösteriyordu dokununca aşırı bir sıcaklık vardı kulak içi ölçüm yaoınca normaldi. O kadar çok ağlıyordu ki vücüdu morarıyordu. 2.aydan beridir kulak çekiştirmesi ve ağız salyası zaten vardı şu an salyası yok denecek kadar az ama yanakları kızarıyor nokts nokta kızarıklar oluştu. Bugü yine huzursuzlaştı uyumuyor sürekli ağlıyor ve asla bırakmıyor ağzına bakayım. Ben bunların dişten sebep mi olup olmadığını nasıl anlayabilirim