Derya-Anne yusufun__annesi 5 en fazla 10 dakikadan sonra çıktıysa eğer o hayalet çizgi kuruma çizgisidir ama ilk 5-10 dakika içinde çıktıysa hamilesindir canım birkaç gün sonra testi yenile yada sağlık ocağı yakınsa bi betahcg ye baktır
kahvekokusu- yusufun__annesi çizgi silik çıkmış testi tekrarlayın bence bana kuruma çizgisi gibi gelmedi gebeliğin ilk haftalarında böyle olabiliyor
yeniann Eczanelerde hızlı test var gidip en iyisini al ve tekrar yap bu test 1 1 buçuk aylık tam bir aylık olmadan göstermiyor
HurremSultannn kahvekokusu- yoj ya süresi geçti ise çıkıyor bu çizgiler. Bende her yaptığımda çıkar 🥴
Kadifemsii yusufun__annesi ben gebeliğimi böyle hayalet çizgi ile öğrendim ama regl olmanıza daha 1 hafta varmış ancak erken gebelik testi bu zamanda sonucu gösterir bilemedim yani
yusufun__annesi Ecekus_mom sadece kasik ağrısı var biraz geçen ayda vardı bu ağrı test yaptım bir hafta sonra adet oldum hep böyle hayalet çizgi çıkıyor
ikibaloglanannesi Eczanelerde erken gebelik testleri var onlardan alın onda da silik çıkarsa gidip kan verin