emineayazmevlut Oğlum 28 günlük gecede gündüzde sadece yarım saat uyuyor uyanıyor sürekli emmek istiyor. Gaz damlası veriyorum gazını da çıkarıyor ama ne yapsak uykuya geçmesi 1 saatimizi alıyor ve beşiğe koyunca yarım saat içinde uyanıyor
ahmethamza emineayazmevlut biz de 3 aylık olduk bende kundak yapmadım. Psikolojik olarak öyle dim dik nasil uyusun dedim hep kendime. 3 ay oldu ne zaman kundak yapsam çıkmaya çalışıp kendini uyandırır. Şimdi çok aktif yeni şeyler keşfediyor eller kollar havada rüyaları da çok. Battaniye ye sarıyorum hafif başta kolay geçerse derin uykuya sonrası geliyor. Bi elini hep basinjn yanında koyuyor onu bırakıyorum dışarıda. Ama 28 günlük sizin küçük benimde öyleydi aç kalmış bizde gaz sandık. Yorulup memeyi bırakmış hep mama verince geçti.
emineayazmevlut Deletedmom_115 doğduğundan beri yapmamıştık şimdi yapınca da çıkarmak için ağlıyor birde gece açmaya çalışırken yüzünü gözünü kapatıyor
mombarbie_ emineayazmevlut tek kurtarıcı kundak bizde yapmamıştik zorladik açıkçası şuan 3 aylık olmak üzere gece uykularina geçişte kundakliyorum sadece ama keşke doğar doğmaz yapsaymisim dedim birde rutin oluşturmaya çalışın bebisinize şuan kısa uyusada uyumak istediği saatleri takip edin öncelikle daha sonra o saatlerde alt degistirme emzirme uyku şeklinde ilerleyin emzirmeden sonra gazını çıkarın kundaklayın ve uyutmaya çalışın ben zamanla oturttum şuan hep aynı saatlerde uyumayı talep ediyor sabah 8de uyanıp akşam 22.00da uyuyor gece emme dışında uyanmiyor onada ben uyandiriyorum yoksa hiç uyanmaz
Deletedmom_115 emineayazmevlut alıştır canım bebeğin daha çok küçük, benim kız kundaksız bi saniye uyumaz. Bende çok karşıydım asla yapmam diyordum ama yapmadığım süreçte sıfır uyku vardı çok pişman oldum
emineayazmevlut @“mombarbie_”#p310878teşekkür ederim deneyeceğim ellerini çıkarmak için zorluyor ve sonrada ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım
emineayazmevlut Deletedmom_115 çok teşekkür ederim yapmaya başladım bugünden itibaren inşallah sonuç alacağım şuan kesintisiz uyuyor gibi bir ara ellerini çıkarmaya çalışıyor bağırıyor pış pışladığımda uyumaya devam ediyor sadece örtüyü yüzüne falan kapatıp bişey olur diye korkuyorum
Deletedmom_115 emineayazmevlut hiçbir şey olmaz korkma, biraz sıkı yap ellerini açamasın ben 3 aydır öyle yapıyorum çok rahat uyuyor çok da seviyor ben kundak yapmaya başlayınca gülüyor
emineayazmevlut Deletedmom_115 dün geceden beri bebeğimde bende düzenli bir şekilde uyuyup uyandık gerçekten sağolun hala alışmış değil ama alışacak
Ayserose Gaz damlaları daha çok gaz yapıyor haberiniz olsun belki ondan rahatsız olup uyumuyordur bir damlanın karın içindeki gazı yok etmesi gibi bir mucize kesinlikle yok ben kullanmamıştım kızım çook gazlı olmasına rağmen iyiki kullanmamısım
Deletedmom_115 Ayserose damlayı 3 gün kullanmadık hastanelik olduk, kızım mahvoldu çok pişman olduk tekrar başladık çok şükür iyi . Damlaları kim bulduysa Allah razı olsun
emineayazmevlut Deletedmom_115 çok iyi maşAllah foto atmanız iyi oldu ben ayaklarını da alıyordum içine sizinki gibi yapacağım Allah razı olsun 😀
Deletedmom_115 emineayazmevlut sizden de 🫶🏻😅 yazmayı üçgen gibi katla sonra bebeği tam ortasına al alttan geçir bağla 😅