sdfg12 Merhaba, 2 aylık kızım var emziriyorum ne yesem gaz yapıyor. Ne yiyeceğimi şaşırdım siz nasıl yapıyorsunuz bilgilendirebilir misiniz ?
Damla_eflin sdfg12 Ben her yer yemekten sonra çörek otu tozu Saralle ile yerdim o şekilde yemek zor çünkü bu şekilde hem sütüm olurdu,.hemde bebegime gaz yapmazdı deneyin derim 🙂
senacr 3 ayı dolduktan sonra bitecek inşallah merak etme bende aynı durumdaydım şimdi 4 aylık olduk çok şükür istediğimi yiyebiliyorum 😇