Kizlar cocuk doktorumuz bebegin biraz gazi oldugu icin gaz damlasi verdi. Ama bana sordu d vitsmini kullanmaya basladin mi diye bende ebet dedim cunku onceden vermisti kullanmaya da baslamkstim. Sonra dedi ki ona gore d vitsminli gaz ilaci vercektim madem kullanmaya basladim d vitsminsiz olani yazayim dedi. Ama eczaci d vitsminli olani vermis ya da ben o an yanlis anladim d vitmsini suan kullanma gaz ilacini kullanmaya devam et dedi ben o an anlayamadim. Simdi asil soruma gelcek olursam suan bebeğime d vitsminli gaz damlasini veriyorum ayrica d vitamini ni de vermem gerekir mi ya bilemedim kararsiz kaldim bu konuda. Bu arada gaz ilacini ne kadar sure kullanmam lazim. Bebegim emerken hem gazini hem kakasini rahatlikla yapiyo ama gaz ilacini kullandigimdan beri biraz zorlaniyo acikcasi