Fatma005 Kızlar 10 gün oldu Doğum yapalı bugün akşamdan beri kasıklarım ağrıyor sanki aşağıya çekiyolar gibi sızlıyo sebebi nedir sizce
Gizem10 Fatma005 aynı sıkıntı yuzunden acıle gıttım emzırırken anıden kasıklarıma agrı gırdıgı için . Kontrol sonrası rahmımın kuçuldugu ve sut verırken boyle agrıların olabılcegı soylendi
CaglaOzcanErsoy Ben Doğum yapalı 1 ay 19 gün oldu hala sızlıyor , o yüzden mi acaba ? (Normal doğum yaptım) dddy