Aranızda sosyal yardım alan varmı ben az önce e devletten başvuru yaptım küçük bi kızımız var bitek eşim çalışıyor sizce çıkarmı birde başvuru yaparken en sondaki talep kısmına ne yazdınız ben bilemedim ne yazacağımı bir kadın olarak ekonomik destek talep ediyorum yazdım kadınlara ekonomik destek veriliyor diye eve bakmaya mı geliyorlar ziyarete birde neye göre onaylanıyor ihtiyacı olan bi yakınım vardı vermemişlerdi nasıl işliyor süreç bilen aydınlatabilir mi