Kızlar oğlm 11 aylık geceleri hiç uyanamzdı smdi 1 bucuktan sonra uyanıyo ama gözü kapalı aglyo gekrar yatyorum uyuyo ama sürekli dönüyo bi türlü dalamıyo 4e kadr böyle uykusu hep düzenliydi gündüz uykualrınsa skıntı yok aynı ama gece acıkıyo artık galiba anlamadm karnı gurulduyo bazen o yuzden gece maması yapmaya karar verdim dün elma armut hasladım irmikte kattım verdim begenmedi oyunla galan derken yedi baya son bi iki kaşık kala nerden hepsni kustu oluk oluk ama gece 2 ye akdr uyanamdı bende nolr normlaz diye mama verdim uyksuunda sabah 6 ya kadr uyudu normalde 8 bucukta kalkardı acaba gündüz yetersiz mi besliyorum bide gece mama tarifleriniz var mı baska bildiğiniz tok tutan