Merhaba kızlar. Pazar günü bebeğim yataktan düştü kaşı kanadı bayağı ( dikişlik bi durum yoktu çok şükür)
Bantladılar. 3 4 gün sonunda açın dediler. Fakat yapışkanlı güçlü olduğu için biraz can acıtıyor. Nasıl çıkarabilirim ? Bir de iz kalmaması için ne yapmam gerekiyor.
Genellikle bebek cildi olduğu için kalmaz diyorlar.