Bartummommy Kizlar selam dün 4. Ay aşısı oldu oğlum asla susturamiyorum ne yapsam fayda yok sürekli ağlıyor bizde mi bı acayiplik var sizlerde öyle oldu mu bide asi yeri kızarmış hafif şişmiş
krvnhava Bartummommy Benim kızımda 4 gün ağladı ne yapsam susturamadım ne zıkkım varsa artık bu aşılarda
Bartummommy krvnhava sanırım tetenoz da olduğu için ağır geliyormuş ağrı yapiyormus ebeyle konuştuk böyle söyledi soğuk kompres yapmamı onerdi
yasemincanakci Ay aşısı 2. Ayda yapılan aşıların 2. Dozu. Bu kadar ağıt aşı haricinde de normal değil. Dilerseniz bir doktora götürün
maidesina Bartummommy benim bebe de 2. Ay aşısında böyle olmuştu araştırdığım kadarıyla boğmaca aşısı ağlama krizi yapıyor geçen gün 4. Ay aşısını olduk 1 saat sürdü sonra düzeldi çok şükür