Papatyame Mutlululuk bnde aynısını yaptım yeni doğum yaptım bide ruh halimi tahmin ediyorsundur teşekkür ederim mesajın için desteğe ihtiyacım çok var
Papatyame lohusaserbeti seni çok iyi anlıyorum acımız var lohusa üstüne öyle şeyler olunca tükendim ben bebeğe zor yetiyorum bide insan düşünüyor inşallah bizde bir şey çıkmaz nerelere götürecem bilmiyorum şuan için doğum yaptığım yer ultrason çeksin bakıcam ne dicek
Prenses_isabella Papatyame Güçlü olman gerekiyor bebeğin için. Hepsi geçecek bu günleri hatırlamayacaksın bile. Bende zor bi hamilelik ve doğum geçirdim. Ama şuan hepsini unuttum. Hamdolsun bebeğim 1 yaşında zaman nasıl geçti anlamadım bile🥲
Papatyame Prenses_isabella inşallah benimde geçer şimdi herkesi anlıyorum çok zormuş gebelik bitsin kurtulayım dedim üstüne doğum süreci girdi inşallah sağlıklı olur bebeğim tek istediğim
lohusaserbeti Papatyame hamileyken yapılan detaylı ultrasonda da gözüküyormuş. Ben folik asit kullandım ama hergün kullanamadım kustuğum için
tombalak akdogann merhaba benim bebeğim de de var bağlantı derken nasıl bir bağlantıdan bahsediyorsunuz 2 farklı doktor görüp önemli değil dedi fakat usg istemediler
Papatyame tombalak folik asit gebelikte kullandınız mı bnde kendimi suçlu hissediyorum Onunla mı ilgili anlamadım
Papatyame akdogann siz kullandığınız halde folik asiti olmuş nasıl oluyor anlamadım bende düzenli içmedim değerim yerindeydi gebe kalmadan içtim snra bıraktım
Papatyame Mutlululuk bugün baktırdı eşim canım ultrason doktoru bir sorun yok demiş inşallah adam anlıyan biridir
saglikguzellik Yenidoğan bebeğimde fark edip doktoruma sormuştum, yüzde doksan beş sorun olmuyor demişti. Gerçekten de olmadı, kalça ultrasonu ile birlikte bakıldı sorun yoktu. Hatta zamanla da kapandı
akdogann Papatyame ultrason görüntüleri e nabızdan çocuk doktoru da görebiliyor, için rahat etmediyse çocuk doktoruna gidince onada tekrar sor ama merak etme görüntüyü çeken sorun yok dediyse gerçekten yoktur
Papatyame akdogann siizn nasıl bugün baktım çok derin değil ve kıl var evet ama kızım biraz tüylü kalçasında da var burada resim atılıyor mu