Umutluluk Benim oğlumda 14 aylık 9.200 kilosuu :)) Doğum kilosu düşüktü amaa bende ne yaparsam yapayım aylardır kilo aldıramıyorum yani çok düşük değil ama kimi doktor persentil ortalamasının altında diyor.Birde bizimki bütün dişlerini yaşından sonra çıkardı çok iştahsızlık yaşadık.Birde tam hareketli dönemleri yediği şeyler bile yaramıyor.Onun harici gelişimi falan çok iyi şükürler olsun kii.Bazen de çok kilo iyi değil diye kendimi avutuyorumm napimm sağlıkları yerinde olsun yeter ☺