Kızlar merhaba öncelikle bebeğim 3 ay 13 günlük. İlk dogdugunda abo kan uyuşmazlıgından sarılık oldu ama ışık alacak kadar yükselmedi. Çok şükür 2 hafta da atlattık. Fakat çocugumun uykusu sıkıntılı oldu hep. Kırkı çıkınca düzelir dediler bebek 3.5 aylık oldu gündüz uykusu çok sounlu hiç uzun gündüz uykusuz yok max. 30 dk onda da ayakta kaldıgı süre zarfı hep huysuz asla kundak falan kabul etmiyor karnı tok altı temiz alttan üstten gazı da çıkıyor ama hep bi huzursuz hep bi kısa kısa uykular napacagımı şaşırdım önerisi olan var mı acaba