Emzirirken bu dedikleriniz yapılabilir mi arkadaşlar lütfen banada emzirirken içilebilecek yenilebilecek bi şeyler onerin bende 10 kilo vermek istiyorum şimdilik sabahları ac karnına büyük bardak ılık su içiyorum limon sıksam azıcık acaba sütü eksitirmi olumsuz bi yani olur mu birde yeşil çay içiyorum günde bir fincan yediklerime biraz dikkat etmeye çalışıyorum ama aşırı tatlı krizlerim geliyor bunları engelleyecek bi çözüm bulmam lazım bebegim 4 aylik bu arada