2 ay 12 günlüğüz henüz 🫠 okudum da tüm yorumları sadece benim bebe mi sallamayla zor uyuyor yaa ?? Beşikte salliyoruz uyuyup uyanana kadar sallıyoruz Beyaz gürültü ile bir de. Sabaha karşı 5 gibi başlıyor uyanmaya, sağa sola çeviriyor sürekli kafasını ve uyanıyor 😢 5 te güne başlamak çok zor yıpratıcı, daha sonra bez değişimi vs tekrar kundakliyorum besige koyuyorum sallıyor um. Sonra gün içinde de bir saat yada 45 dk falan uyuyor uyanıyor salladigim hâlde 🥺 öyle öyle geçiyor işte.. yıpratıcı..