1byd Bebeğim 4 aylık 5.250 gr ilk aylarda güzel kilo alıyordu bu ay 500 gr aldığı için ve yaşıtlarına göre zayıf olduğu için mamaya başlayacağız aptamil gaz sorunu veya kabızlık yapıyor mu normalde gazlı bir bebek değil kullananlar bilgi verebilir mi
defnemiraybebek 1byd bizde yapmadı ama her bebekte çok farklı denemek gerek küçük bir kutu alıp bakabilirsin
bizdejantikizlardik 1byd Biz kullanıyoruz gaz problemi yaşamadık ama her bebek aynı olmayabilir. Denemenizi tavsiye ederim.
1pek 1byd bizde kullaniyoruz gaz veya kabizlik yapmadi ama yine de bebekten bebege degisir denemenizde fayda var sikintti yasarsaniz hip veya aptamilin farkli serisini deneyebilirssiniz