Kızlar ya bebegimin göz kapağında kızarıklık var bir göz kapağında diğer gözünde arpacik çıktı doktora gittim damla krem verdi ama bir türlü o arpacik ordan kaybolmadi nasil gecicek bu çok moralim bozuluyor artık diğer göz kapağı dada kızarıklık var dogumdada vardı geçmişti simdi tekrar olmus