tbetus1 Diş buğdayı tarzı kutlamalar yapılıyormuş, tecrübeli anneler banada fikir verebilir misiniz 😊 siz neler yaptınız 😊
Mree tbetus1 kendi aramızda yaptık geçen hafta. Mavi renkli bir pasta yaptık. Masanın etrafını süsledik. Buğday yaptık. Bir kase de camımın önüne koydum kuşlar yesin diye. Mısır patlattık🙈
tbetus1 Mree aaa kuşlar yesin güzelmiş, bende aile arasında istiyorumeger yaparsam 😊 diğer türlü çok yorucu oluyor
Mree tbetus1 Fotoğraf gözüküyor mu bilemedim🙈 süsleme ve yiyecekler bu şekildeydi. Sonrasında da yere makas,kalem,altın,para, babası bilgisayarla ilgilendiği için laptop😂 gibi şeyler koyduk. Adet işte mesleğini seçiyormuş söz de😂