lAmMelodi benim doğumum felaket zor geçti çok dikişim vardı o yüzden ilk zamanlardan beri bebeğimi anakucağına koyuyordum bırakıyordum tv açıktı biz konuşurken felan bi ara baktım tv ye bakıyor biraz izledim kızımı max 15 dakika baktı sonra uyuya kaldı. Neyse o günden beridir gazını çıkartırken felan yere yatırıyorum tvye bakıyor kendini oyalıyor bende o ara masaj yapıp gazını çıkarıyorum. Uzaktan izletiyorum bazen çünkü mecbur akşam işten gelen bi kocam var ona yemek yapmak zorundayım. Biz hic sormadık doktor kendisi söyledi telefon tablet vermeyin tv izleyebilir uzaktan diye, öncesinde de çocuk doktoru eşime söylemişti uzaktan izlesin algıları açılıyor renkleri görebiliyor diye o zamanda şaşırmıştık ama göz doktoru da söyleyince biraz izleyebilir dedik