gzde_08 bende ve çevremdeki bi kaç kişi de braun var ablamda philips vardı bozuldu 10 yıllık bi cihazdı onunki, bozulduktan snra benden istedi çene altı için kullandı ve dedi ki ben kendi cihazım ile yaptığmda üç ay kadar çıkmıyordu ama seninki ile hemen çıktı. Ben lazerli oldğm için makineyi hatırlatma atışı olsn diye aldm memnunum