Bett1 Kızlar cumartesi günü mr a giricem bel, kalça ve bacak için. Bebeğim 10 buçuk aylık ama çok sık emiyor özellikle sabahlari sabah 7 de mr. Hemen emzirme de bir problem oluyor mu? Bilgisi olan var mı?
MeetJoeBlack Bett1 normal mr emzirmeye etkisi olmuyor diye biliyorum, daha önce girdiğimde sorun olmaz demişlerdi. Yine de sorun.
birinsan14 Bett1 ilaçsız ise benim bildiğim bir sıkıntı yok. Yine de radyasyon falan korkuyorsanız 1 saat sonra falan emirin. İlaçlı mr da bekletiyorşar
Bett1 Ogulluana teşekkür ederim ilaçlı mr a girmiycem. İki kere büyük oğlum röntgen çekindi emzirme durumu varsa babası dursun yanında dediler mesela. Doktora da sormayı unuttum artık görevlilere sorarım onlarda biliyordur inşallah
Bett1 birinsan14 teşekkür ederim ilaçlı değil. Oğlumu iki kere rongen cekinirken yanında durdurmamislardi emziedigim için mr da bir problem olur mu diye düşündüm