Sglmali teşekkür ederim İstanbul da ikamet ediyorum açıkcası ateş dışında öyle o belirgin bir belirtisi olmadı arada bir hapşuruyordu ve dün 2 kere öksürmüştü okadar. Bizim belki hastalığın başında oldugu muz için belki çok belirti yaşamadık ama şuan öksürüyor burnu çok hafif akıyor ve ateş imiz var 39 derecelere varan