Bizde aynı süreçlerden geçtik canım, bizim doktorumuz henüz kaka yapmayı öğrenemediği için yapamıyor en geç 6 aya kadar düzelir dedi. Benim oğlum 2 aylıkken başladı kaka yapamamaya ve eşimle biz iki ay boyunca hep fitille yapmasını sağladık. 7-8 gün oluyordu yapmıyordu bizde fitil koyuyorduk mecburen. İki ay böyle geçti sonra kendiliğinden yapmayı öğrendi 4 buçuk aylıkken. Zeytinyağ masajlar falan ne denediysek bizde işe yaramamıştı taa ki kendi yapmaya başlayıncaya kadar. Şu an 9 aylık ve çok şükür bir daha fitil kullanmak zorunda kalmadık kendisi yapıyor. İnşallah sizin bebiş de en kısa sürede yapmaya başlar stres yapma geçici bu süreçler