Zmc27 Kayra_68_aksaray cnm şimdi ben yeni aldımda.hızı 6 da yürüyünce ayaklarım altı böyle karıncalanıyo.yanıyo.40 dakika yürüyorum.ama canım acıyo
Kayra_68_aksaray Zmc27 spor ayakkabı gitmelisiniz biz ayakkabısız koştuk ayağımızın altı hep şu topladi