Dorukbusra Oğlum 16 aylık artık emziği bıraktırmak istiyorum nasıl başlayabilirim bu sürece? Öneriye, deneyime ihtiyacım var anneler (Sadece uykuya geçerken emiyor gün içinde emzik olayı yok)
KLORAK Valla bende düşünüyorum 13 aylık sadece uykuya geçerken bizim de. Uyur uyumaz alıyorum ama gece uyanıp arıyor bazen