FatimaBetul Kızlar bu pazar inşallah kızımın 1 yaş doğum gününü kutlayacağız. Yaklaşık 30 kişi olacak. Menüm belli ancak yaş pasta yanına başka nasıl tatlı yapabilirim?
Kayra_68_aksaray FatimaBetul şerbetli tatlı olabilir trilice olabilir ama pasta yetmez diye düşünerek yapmak istiyorsanız gelin bohçasi yapabilirsiniz çocuklarda çok seviyor gelin pastasi olur
me_o531 FatimaBetul kesme irmik tatlısı yapabilirsin canım irmik kesmeside diyolar minik minik yapıp kek kağıtlarında servis edebilirsin tadı çok hoş oluyor dışı kıtır içi yumuşak
Elsnazan FatimaBetul Bu ay sonu kızımında doğum günü var menüm şöyle -Kıymalı gül böreği -peynirli pogca -browni kurabiye kakaolu -yaprak sarma
herseySeninleguzel11 FatimaBetul Şerbetli çok ağır olur pasta yanında kurabiye güzel olur. Hem pasta hem şerbetli herkes yiyemez.
Yarim_Kilo_Kiyma FatimaBetul Eğer doğum günü ise sadece pasta yapıyorum ben. Zaten tatlı yetiyor. Çok eksik kalır dersen Cupcake gibi birşey olur.