Prensesannesi11- Kızlar 7 gün oldu adetim gecikti karnım ağrıyor ama gelen yok erken gebelik yaptım çıkmadı bu ay gecikme herkeste mi var ne yapabilirim başka
havvamete Prensesannesi11- oldun mu canım benim de 4 gün oldu. Test yaptım negatif ama olmuyorum hala şiş her yerim
Prensesannesi11- havvamete inşallah canım bol soğan maydonoz kekik suyu iç bende 10 gün sonunda oldum 2 kez erken gebelik yaptım çıkmadı bu ay normal sanırım herkes öyle geçmiş