Üç gündür kendimi kötü hissediyorum dün Doktor kontrolüm vardı söyledim doktora ama ya umursamadi ya normal karşıladığı için bisey demedi 🤦 bebek şuan yan pozisyonda bazen kasıklarıma bir ağırlık çöküyor bir dakika kadar zorladıktan sonra normale dönüyor belde ağrı inceden var😵💫dün sabah sağ kasığıma bir ağrı girdi yarım saat hareketsiz yattım doğuruyorum sandım 😂 kasıklarımdan hiç rahatım yok akıntım fazlalaştı sizde durumlar nasıl 🌸