Cileklipastam Dr idrar kültüründe bisey var dedi antibiyotik dedi cok üzüldüm dinleyemedm bile o yüzden daha 5 aylik 🥺 geceleri saat basi uyaniyo bazen yarim saate uyaniyodu bundan olabilir dedi cok canim sıkkın menenjit asilarini oldu bide zaten agladi🥺
27ozlem Cileklipastam idrar yolları çok önemli çok ciddi sağlık problemlerine yol açar o yüzden antibiyotik şart bence o kadar korkmayın antibiyotik kullanırken probiyotik de kullanın tedavi sonrası da probiyotik takviyesi yaparsınız bir şey olmaz Allahın izniyle
Bebegimben1 Cileklipastam idrar yollarında enfeksiyon varsa nioli yağı kullanılabilir doktorunuza danışın yinede ben bebeğim 9 aylık kullanıyorum suyla seyreltip
livoski Cileklipastam 1.5 aylıkken kullandırdılar ve şuna 6 aylığız 3 gün hastane de kaldık hem damardan hem şurup olarak antibiyotik kullandık.
Cileklipastam neanladinyurdagull zararliya insan korkuyo ya vermeye tekrar idrar verdik insallah gecmistir insallah icirmem ya🥺
neanladinyurdagull Cileklipastam malesef bazı hastalıklar antibiyotik kullanmadan geçmiyor geçmiş olsun
BenMathilda Cileklipastam hastalık çok daha zararlı. Özellikle idrar yolu ilerlerse böbreklere hızla yayılıp ciddi ve geri dönüşü olmayan zararlar verir enfeksion. İlaçlar zehir değil şifadır.
Sevgim4sana Cileklipastam şu durumda siz antibiyotik kullanmalısınız, diğer yöntemler koruyucu olarak kullanılır( ben asla o tarz şeyler kullanmam sizin kararınız tabi ) sizin tedaviye ihtiyacınız var ya da böbreklere ilerlerse esas sıkıntı o zaman başlar
Cileklipastam Sevgim4sana Allah korusun sonuclar ciksin ona göre dedi doktor antibiyotik yazdi ama.aldik onu sonucu bekliyorm🥺
Sevgim4sana Sevgim4sana nioli yağı bebeklere kullanılır mı zararı nedir yazıp araştırın sonra karar verin.
Bebegimben1 Sevgim4sana bebeklere kullanılıyor doktora da tabiki sorsun ben kendi bebeğime kullanıyorum çok şükür antibiyotige maruz bırakmıyorum antibiyotik kat kat zararlı