Bir-prens-annesiii Kızlar size bir sorum olucak ben 2 hafta önce sultanbeyliğindeki bir mağazadan gömlek aldım fiyatı 750 800 civarıydı tek yıkamada birkaç yerinde küçük yırtıklar olmuş mağazayla iletişime geçtim whatsaptan ama dönüş yapmıyorlar
neanladinyurdagull Bir-prens-annesiii geçmiş olsun üründe paranızda çöpe gitmiş yıkama talimatına uydunuzmu bidaha geri almazlar paranızı da vrmezler ben en azından öyle yapardım sonuçta yıkanmış makine yirttmis
Bir-prens-annesiii Kızlar size bir sorum olucak ben 2 hafta önce sultanbeyliğindeki bir mağazadan gömlek aldım fiyatı 750 800 civarıydı tek yıkamada birkaç yerinde küçük yırtıklar olmuş mağazayla iletişime geçtim whatsaptan ama dönüş yapmıyorlar
Bir-prens-annesiii Bir-prens-annesiii şimdi ben bu kadar parayı tek yıkama da yırtılsın diye mi verdim
Bir-prens-annesiii Bir-prens-annesiii mağazanın adı butikcsultanbeyli ben Avrupa yakasındayım annemler Anadolu yakasında oturuyor anneme gitmişken alışveriş yapayım dedim öyle aldım sonuç böyle olunca hayal kırıklığına uğradım
Bir-prens-annesiii neanladinyurdagull normal kıyafetlerimi nasıl yıkıyorsam 30 derecede öyle yıkadım zaten diğer kıyafetlerle beraber yıkadım pantolon da almıştım o mağazadan o gayet iyi gömlek yırtılmış
Bir-prens-annesiii maviev35 mağazadan dönüş sağladılar görselini attım kargoyla yollamamı değişim yapacaklarını söylediler