busra18 Kızlar 20 gündür meme+mama veriyorum oğluma ama maması çok su gibi geldi bana mama üzerinde yazılan 30 cc ye bir ölçek sanki oğlumu tok tutmuyor gibi
Oykuu_bebekk Öyle kullanın 30 cc bir ölçek fazlalığı o sıyırın hatta fazla verilirse bir ölçekte kabız olur rahatsız eder bebeğinizi ben 1 aylık itibari ile kullandım her ay 1 kilo aldık meme ve mama sizin gibi
busra18 Oykuu_bebekk aynen fazlasını sıyırıyorum zaten ama bazen içse de fazlasını istiyor gibi mamaya başladığımızdan beri tartılmadık henüz inşallah 10 gün sonra 1 ayımız olacak bakalım inşallah bizim de iyidir
Oykuu_bebekk busra18 fazlasını istiyorsa ccyi fazlalaltırın ben 60 cc veriyordum 45 günlükken bebeğine göre ayarla demişti doktorumuz
busra18 Oykuu_bebekk yok ne kadar içsede doymamış gibi bi hazzı var ben yine de bi doktora soracağım tabii