4,5 aylik olunca eğitim aldim iyi ki almışım çünkü tam da o dönem artık bebek arabasinda veya arabada dahi uyumamaya başlamıştı gece de cok sık uyanıp destek istiyordu gündüz uykuları ise çok kısaydı. Eğitimde direkt yatağa bırakıp uyumasini beklerseniz tabiki çok ağlar ama benim aldığım eğitimde destekleri yavaş yavaş bıraktık ve öyle yatağa geçtik uyku kalitesi bayağı iyilesti