kanalize hanım efendi , arkadaş soru sormuş bende cevapladım. Prv hamile kalan olup buraya yazan çok gördüm. Arkadaş bilmediği için SORDUĞU için bende cevapladım yani bu moral bozmaksa… bilemiyorum. Ben başka yöntem de yazdım gidin onuda okuyun lütfen.