asli63 Bu iki bölüme 20 martta kan verdik sonuçlar bayramdan sonra çıkar dedi ama e nabıza bakıyorum yok kaç ay oldu acaba çıkmıştır da sistem de mi görünmüyor bilgisi olan var mı
ikibebebirhayat asli63 genelde böyle sonuçlar e nabiza düşmeye biliyor, hastaneyi arayın yada gidin bir sorun, çok geçmiş olsun 😘
asli63 ikibebebirhayat hastaneyi arıyoruz açan yok aynı şehirde de değiliz gidip bakmak için her gün defalarca bakıyorum da 🙁