Sienna annebebek5200 dusuk olma ihtimalı neredeysa hıc yok gıbı eger spıralınız varsa agır kaldırdıysanız belkı oda kanama yapmıstır ıkı hafta sonrası adet kanamasıda degıl sız en ıyısı gıdın bı doktora bılemedımkı ustune gormede yasamıs olabılırsınız
annebebek5200 Sienna çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için ben Bi an öyle bisey yaşayınca öyle sandım korktum eşim de olmadığı için ilk sizlere sorup bilgi almak geldi aklıma kusura bakmayın
[silindi] annebebek5200 Bunu öğrenmenizin tek yolu beta baktırmak. Hamileyseniz ve düşük yaptığınızdan şüphe ediyorsanız. Beta hormonu yüksek çıkar zaten.