Defnnanns Kızlar 10 günlük bebeğim var memeyi çok uzun emiyor sizdede öyle mi? Acaba sütümmü yetmiyor?
Gzdarvn Defnnanns size ihtiyaç duyuyor 🥰 daha çok minik annesi zamanla bırakıcak bizde yapışık ikiz gibiydikçok normal 🥰🥰
Bilge-80 Defnnanns benim oğlumda uzun emiyor bence doymaması ile alakalı değildir yeni doğdukları için güvende olduğunu hissetmek istiyorlar .
Arasnvn Defnnanns biz de aynı durumdayız canım en iyi tanıdığı insandan yani annesinden ayrılmak istemiyor çünkü yabancı bir dünyaya geldi ve tek güvenli limana sığınıyor minnoslar😍😍😍
Minikhayalim 1-2-3 saat kucağımda emmek için kaldığını bilirim 😍 kıymetini bilin o zamanların sonra kucakta durmuyorlar ☺️ alışır vs diye korkmayın kalp atışınızı duymaya ihtiyacı var kokunuzu almaya kendini güvende hissetmeye 🌼